Min dag

Helt slut efter den här dagen. Åkte till skolan och hade nationellt prov i matte, började med att det stog stopp i  min hjärna, totalt! Jag visste svaret, men jag kunde inte fatta hur jag räknade ut det. Men tillslut släppte det så jag tror det gick helt okej!:) Efter provet så kilade jag matilda och eve iväg till löga och simmade (var tvugna pga att vi missat livräddning på idrotten). Vi gick hela vägen dit från centralen, kändes inte så långt dit, kändes längre tillbaka när vi va helt slut efter simningen. Höll på och dö efter den första längden som var 50 meter.. pinsamt, men det gick lättare allt eftersom. Ont i huvet fick vi och trötta blev vi, eve&jag konstaterade att simning är sånt som man bara inte håller på med. Medan matilda har andra tankar om sånt, och träning överhuvudtaget. Jag och eve tycker de är gott med mat och tråkigt med träning. Så vi kör bara, man lär ju ha lite och ta i? eller?


jag i poolen.

Efter badet tyckte vi iallafall att vi förtjänade donken, så så blev det. Åkte hem till eve sen och matilda klippte mig samtidigt som eve målade mina naglar, snälla vänner jag har va? Sen bytte vi så jag klippte matilda och eve sminkade henne. Måste ju säga att matildas hår är ett helvete att jobba med.. det är så SJUKT tjockt! skulle ju inte tacka nej till att ha så tjockt hår, men den som ska jobba med det blir nog inte lika glad..haha blir gaalen. Tog säkert 1 och en halv timme och klippa det? typ. Men tillslut blev vi klara iallafall och tog 4 tåget hem, blev ett alldeles för långt inlägg men det får ni leva med. Den som läser vill, den som inte vill läser inte. puss :)


Kommentarer
Postat av: maaatilda

hahahha mupp sanne, mitt hår är väl en dröm att jobba med?! Puss på dig gumman ;*

2011-05-24 @ 21:41:26
URL: http://mmatildabolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0