MAJ?

Tänkte påminna er om att det är MAJ och inte februari, känns som att man lätt tar fel på det. Jävla skit väder, blåser gör det också och imorse snöade det och i västerås regnade det. Blir så arg av att gå ute när det blåser satan, gick och tänkte dumma saker hela vägen hem från tåget&va jätte arg för det blåste så mycket haha.. Känns ganska tungt att vi egentligen börjar 12 imorgon men pga nationella prov så börjar vi halv 9. Sur tjej,.

Idag hade vi matte prov i skolan, vet inte rikigt hur det gick. Kändes ganska bra men sen fick jag veta att jag gjorde fel på en mvg fråga så jag får nog bara g i betyg ändå.. missade en vg fråga också så. Men aja, man kan ju inte göra mer än vad man kan. Efter skolan drog evelina med mig Matilda och Laura till stan på fika, blev lite besviken på chiccos blåbärspaj faktiskt.. haha, men förutom fikat så var det mysigt som alltid med mina tjejer :* nu ska jag ta en macka sen vila ett tag. hejs


Jag&sara en sommar ♥ man kan ju undra när sommaren kommer?
Kanske blir vinter igen nu .. Haha ser ni hand avtrycken på min rygg?


Kommentarer
Postat av: Firren

Hahaha..somnade Sara med handen på din rygg när ni solade !?! Härlig bild iaf !

2011-05-03 @ 19:44:55
Postat av: SANNE

haha nej men lina gjorde skugga för solen med händerna när jag låg och solade så jag märkte inget förän jag kom hem;)

2011-05-03 @ 21:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0