Ljust ute fortfarande?

Börjar kännas mer och mer som början av en sommar. Det var 23 grader i SKUGGAN idag. Det är ljust fortfarande (kl 10 på kvällen), det är sol när jag kilar iväg till tåget (halv 7 på morgonen), man kan ha mysiga grillkvällar ute med vänner, man kan gå ute i linne, m.m. Underbart :) älskar sommaren, förstår inte riktigt varför vintern ens finns?.. Imorgon har jag det sista nationella provet i engelska, nationella prov kan man inte direkt träna till. Men det funkar nog ändå! Imorgon är det en läs och hör uppgift som tydligen ska ta 2 och en halv timme :s aja, har bara en lektion efter det (hoppas vi). Isåfall är jag hemma redan vid 1, då hinner jag med att både sola (om det är fint väder igen), plugga lite matte och svenska och träffa ante ♥ Tror jag sover vid honom imorgon också föresten, men jag hinner ju blogga efter skolan! :)


Sally, Nathalia, Jag, Annica.
Bjuder på en bild från våran 3:veckors resa till malta förra sommaren.
Där va man ju lite brun.. Om man bortser från att Sally var dubbelt så brun, haha :)
Världens bästa resa. Kommer nog lägga upp lite opassande bilder
i vissa inlägg, tycker det är så tråkigt med inlägg utan bilder. :*

Kommentarer
Postat av: Annica

Om man bortser från mig som var trippelt så blek som ni.. bara för jag är ginger :/ haha! <3

2011-05-10 @ 18:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0