Ledig

Eftersom jag var ledig idag så följde jag som sagt med ante och filip till larsbo igår kväll. Vi tog de lugnt, spelade kort, spelade spel, ritade upp en hund kojja till pelle haha, det började bra men sen börja filip spåra och skriva att det skulle vara ett 5 meter högt elstängsel runt hela och jag ritade inte speciellt bra.. haha, men tillslut så kom dom fram till nåt bra iallafall! Och självklart måste han ha värsta hundsängen där inne, killarna fixar utsidan, jag insidan, hunden kommer bo som en kung, lovar! vi kollade också på en film från när ante var med i expedition scout (vet inte hur det stavas) för typ 4 år sen. Det va typ några "barn" som åkte till en ö och skulle bo där 4 dagar, typ som ett litet robinson. Haha as söt va han!

Gick och la oss rätt tidigt faktiskt, kanske inte så konstigt eftersom vi gick upp ca halv 8 i söndags morse.. Jag har ju inte direkt sovit mycket förra veckan heller under modevisnings dagarna. Men imorse sov jag och ante till halv 1, och det behövdes verkligen kan jag lova. Tror filip vaknade lite tidigare, jag vaknade först vid kl 6 att pelle satt och pep i rummet där filip sov så jag var tvungen att gå och släppa ut honom. Men som tur var kunde jag somna om :) Har nyss dammat i hela mitt rum, det behövdes också VERKLIGEN. Ska dammsuga när magnus har vilat klart också, och så ska jag upp på stan med mamma om en stund. Senare ska jag plugga lite matte, kolla på repris på gossip girl och bigbrother, osv. hejs


Ungefär såhär liten va han på filmen..
hihi, världens bästa ♥


Kommentarer
Postat av: Oxen

Charmtroll!

2011-05-02 @ 17:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0