Känns så värt att åka till skolan när man har 1 lektion

ajo, känns ju väldigt bra. Vaknade brevid mitt hjärta imorse,han skulle egentligen ha gått med mig till station men han ville sova lite mer. Haha han var ju ändå ledig idag så :) i skolan hade jag bara mentorstid en halvtimme typ , sen matte typ 50 min. Nu ska jag plugga satan för nästa vecka är det matte nationella. Jag ligger på vg och har fått vg på alla prov vi har haft, men tydligen så sänker hon mig till g om jag får g på nationella? hm.. lite konstigt enligt mig men aja.. får väl hoppas på det bästa, Men just därför lär jag plugga lite nu, känns ju värdelöst om man har kämpat och fått vg på varenda prov så sänks man pga det sista?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0