Jorden går under, nu på lördag?

http://tv.expressen.se/nyheter/utrikes/1.2430550/profeten-jorden-gar-under-pa-lordag

Tydligen så är det en gubbe som har fått för sig att bibeln säger att jorden går under på lördag. Han har satt upp skyltar som det står "JUDGEMENT DAY 21 MAY" över hela usa och i andra länder. Han säger att han vill försöka varna oss och att det kommer ske en stor jordbävning kl 6 på kvällen på lördag. Jag har hört att en del tror på det här, men seriöst. Det skulle lika gärna ha kunnat varit jag som skrev bibeln, typ. Jag vet att det finns folk som tror på allt som står i bibeln, så jag talar inte för er nu. Utan för mig själv och vad jag tror. Bibeln säger tydligen att vi människor har fått 7000 år att leva på, och på lördag har det gått 7000 år.

Den här gubben har alltså plötsligt kommit på att jorden går under om 3 dagar, okej. Varför vill han varna oss? vad ska vi göra åt saken om de nu va så? vi skulle kunna flyga upp och landa på månen tills jordbävningen är över men, nä just ja då har vi ju ingenting att landa på igen, eftersom jorden försvinner.. Fattar ni hur sjukt det här låter? Jorden går inte under på lördag. Men om den gör det så ska jag gratulera gubben så mycket för att han hade rätt,eller nej just ja, det funkar ju inte heller! :) Sluta larva er nu, jorden kanske går under nån gång, om flera miljarder år. Inte om 3 dagar ♥:*

Jag tror jag ska börja läsa bibeln, då kanske jag kommer på att jesus lever eller nåt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0