Imorgon är det 15:e maj :)

Ikväll sover jag med ante igen, kör på en mysig filmkväll verkar det som :) imorgon är det den 15:e maj, alltså har vi varit tillsammans i 2 och ½ år då.. :) tyvärr så ska han på kurs på dagen så vi får ses och göra nåt mysigt efter det ♥

Känns egentligen inte som om man behöver göra något "speciellt" och "dyrt" bara för att man har varit tillsammans ett visst antal år. Visst det är kul och göra något annorlunda än det man brukar göra, men egentligen så spelar det väl ingen roll om man går ut och käkar på en dyr restaurang eller väljer att istället mysa framför en film? Man tycker ju inte direkt om varandra mer bara för att man slösar några 100 lappar på mat? Jag säger inte att det är något fel att gå ut och käka för det har vi gjort också, men om ni tänker efter, så är det ju faktiskt mysigare att laga mat tillsammans och äta hemma? eller att ha picknick i nån mysig park? eller har jag fel?:)

det finns andra alternativ än dom dyraste som är mycket mysigare kan jag lova :) Det viktigaste för mig är iallafall att vi är med varandra ♥ Vi har faktiskt inte bestämt vad vi ska göra än, vi får se hur vädret är och så. Vi ska träffas efter kursen iallafall :) hihi. Världens bästa och jag.. ♥


en del av bilderna som vi har samlat på oss, haha..♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0