Igår

Igår åkte jag ju hem till ante vid 7, då var alfons&filip där så jag hängde med dom och fiskade. Det var faktiskt en jätte fin kväll igår, lite sol, inte för kallt. Satt oss vid slussen typ, och när inte killarna fick nån fisk började dom kasta i skor istället som dom skulle försöka fiska upp.. haha knäppa killar, sen när alfons drog bak spöt och skulle kasta så fastnade kroken i hans väska som låg bakom honom, så han slet med hela väskan men som tur va så åkte den inte i vattnet, asså ni skulle ha sett, hahah vi böja skratta alla 4 :* senare kilade jag och ante hem till honom, kollade på en helt spårad film som vi hade lånat av alfons. Haha, tillslut blev vi inte ens förvånade när människorna sprang så fort så att benen åkte runt i cirklar (typ som de är på tecknade filmer). Käkade lite gott också.. för gott, nötter, chips, godis.. Beach 2011 here we come!!

Nu ska jag in i duschen, sen ska jag plugga matte. Senare ska jag träffa ante igen :* pusspusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0