EN BILD

Kom på en lite kul men kanske.. konstig sak? En bild som jag tog för några år sedan, med MIN kamera verkar folk tro att jag har tagit från google eller något?;) flera stycken snodde den och använde den på sina egna sidor som tillexempel bilddagboken, som man använde mycket då. Tänkte bara försäkra er om att det inte var en google bild och att det var jag som hade ritat i mitt block och tagit kortet med min kamera och gjort om det lite, haha :) så nu vet ni det också. (tråkigt inlägg, men hade ju ingenting och skriva om..)


Den här bilden snackar jag om. Men nu har jag ju mitt namn där,
så nu är det inte lika lätt och sno den va? hahahaha kul tjej.

Kommentarer
Postat av: Wow !

Kanonbild ! Inte konstigt att den blir snodd ! Värsta proffsbilden ju...!

2011-05-30 @ 20:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0