Då, när jag var liten.. :)


Fick inte hår på huvudet förän jag var 5. Så jag antar att jag är 7-8 här? haha


Jag och ante började prata om när jag gick på fotboll för några dagar sen, då sa han: va de inte då du va.. lite tjock? eh jo, här har ni mig.. hahaaa, verkar inte som fotbolls träningarna gav några resultat, varken på kroppen eller på fotbolls spelandet.


Relax, take it eeeeeeeeeeeaaaaaaazy. (bara jag som la märke till att mattias står och trycker in röven i vattenspridaren?) hahaha


Here we go


Mormor tyckte det var lika kul som jag?:)


hahaha ♥

Kommentarer
Postat av: Mormor

Ååhh...herregud vilka bilder du rotat fram ! Vi fick oss ett gott skratt ! (fast måste man inte be om lov innan man skämmer ut nå'n på bloggen ?;)Kram på dig iaf !:)

2011-05-19 @ 19:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0