Coop

Klippte pelle ute på baksidan här eftersom det var så fint väder. Men det kommer jag aldrig göra igen, varenda gång det kom en lite vindpust fick jag små-hår i hela ansiktet och över hela mig.. så jag har lärt mig nånting idag iallafall :) åkte till coop och handlade lite med mamma, mötte antes syster och hennes otroligt gulliga barn där också :) nu ska vi nog snart käka sen ska jag ta en alvedon, har haft ont i huvudet hela dagen typ.. Även fast jag har ätit och druckit. Ikväll ska jag se på total black out (MISSA INTE!) kl 8 och sen får vi se om jag kollar på bb eller om jag kollar på reprisen imorgon :) det är repris på bigbrother varenda kväll kl 7 för er som inte visste det. (okej alla visste nog det men ändå). Justja, katerina åkte ju igår också, så nu får vi se tjurgubben peter nån vecka till.. Hoppas simon vinner hela skiten!


bjuder på en bild från när vi var på maskerad i bärke förra året.
jag var polis.. haha


Kommentarer
Postat av: anna

Vilken snygg polis ;) hihi

2011-05-09 @ 21:50:52
URL: http://pergenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0