B kändisar

Jag läser en del "kändis bloggar" om ni vill kalla det så, som tillexempel kenza.se, tyra.se, paow.se osv. Idag läste jag ett inlägg på tyras blogg..



Och så börjar jag tänka igen, jag som tänker alldeles för mycket! Tänk om det händer mig&min ante?
Just nu - aldrig! Men om några år?.. Skulle nog vara det värsta som kunde hända nästan. För honom behöver jag nästan mer än allt.. ♥ Kärlek som våran är speciell, iallafall för mig, och så otroligt underbar ♥

Försökte tänka mig in i tyras situation, hur hon mår. &Känner direkt att jag aldrig vill att det ska hända mig..


En väldigt bra blogg, av Tyra Sjöstedt som är 25 år och bor i stockholm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0