Ändrade planer

Blev ändrade planer ändå, hängde med på brorsans match i hallsta. Blåsigt värre.. Dom förlorade med 3-2, men dom va dutiga :) efter åkte vi och käka på donken i västerås sen åkte vi hem. Nu är det bara 20 minuter kvar tills gossip girl och 2 timmar och 20 minuter kvar till bigbrother, gurkan blir säkert kvar, men jag hoppas på christian!

Angående igår så vann dom tävlingen :) 500 spän var kan man säga! så det var ett gäng glada killar som kom hem, ante&jag fixade iordning morötter och dipp och så kikade vi på en psyk film. Haha, jag och mamma är alltid så duktiga på att hyra filmer.. not


Inte en film jag kan rekomendera.

Handlade om en seriemördare som var taxiförare och kidnappade unga fina tjejer. Sen torterade han dom typ, för han tyckte att dom skulle bli fula. Det handlade om samma tjej hela filmen som skulle ta sig ut därifrån, och när hon väl rymmer så GÅR hon typ iväg, hon springer inte ens!! Sen tappar hon bort sig i huset så möter hon på gubben igen, as ful va han också. Har aldrig sett nån fulare människa i hela mitt liv, haha. Såg ut som ett troll typ, fast de va väl de som va meningen. Så han gömmer henne i sin taxi bil i ett garage. Tillslut ramlar han och dör iallafall så poliserna och tjejens syster (som letar efter henne) får aldrig veta vart tjejen var gömd. Det slutar med att en vakt som går runt i garaget hör henne banka på taxidörren typ, så ser han en hel pöl med blod under bilen. Sen slutar det? bara sådär? vad hände sen lixom? man ville ju se hur glad hennes syster blev av att hon levde osv. Men nej, slut. Det kan ju inte komma en tvåa heller eftersom mördaren dog? ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0