Västerås

Följde med ante, hans mamma, hans moster och hans kusin angelica till västerås imorse. Vaknade ungefär 1 gång i timmen från kl 5 imorse och trodde varje gång att vi hade försovit oss?? När jag vaknade igen kl 9 så gick jag upp tillslut.. haha. Åkte först till sala och handla grejer till tonys cross, sen åkte vi till västerås och va inne i stan och shoppa lite, sen handla vi mat på willys innan vi åkte hem. Mysig dag iallafall :) När vi kom hem runt kl 6 så åkte jag hem och käka pizza med mammas jobbarkompisar + mamma&mormor (som äger företaget tillsammans typ).

Imorgon är det sista dagen innan sommarlovet och jag kan knappt fatta det. Ett helt år har gått på nya skolan,underbart. 2 to go. Imorgon ska vi dit och hämta betyg och sånt bara sen kilar vi nog iväg på stan ett gäng och käkar och shoppar lite kanske. Ska försöka orka locka håret ikväll, men det känns tveksamt. Vi får se helt enkelt :* Tänkte visa er lite bilder från min skola också, haha. älskade carlforsska....


En pytte liten del av skolan.


A huset.


Vinterträdgården,  E huset.


Cafeterian


Salongen hittar jag tyvärr ingen bild på:*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0