Varm kväll

Gjorde as god mat vid sofi och så åt vi glass till efterrätt! senare tänkte vi dra ut och kolla om de va nå folk ute, är ju iallafall våryran här i helgen. Men på riktigt, jag skäms nästan för den här stan.. Det var DÖTT, klockan var typ halv 10!!! Det var helt sjukt, seriöst.. Mår ju nästan dåligt, vart håller alla ni 13 000 som bor här hus? Såg ut som en övergiven stad i serien "the walking dead" eller nåt..


Okej såhär illa va de inte. men nästan..

Är hemma nu och ska snart kila in och tvätta bort sminket och borsta tänderna. Imorgon känns det som att det blir lite stressigt, fast ändå inte?.. ska jobba några timmar, börjar 12 men lär gå upp tidigare och fixa allt till kvällen och dagen efter (då ska jag jobba igen). För efter jobbet imorgon hinner jag bara hem och duscha och fixa iordning mig och så ska vi dra iväg hem till ante för hans mamma har 40-års fest! och så sover jag vid ante på kvällen så jag måste ha med jobb kläder och saker till söndagen med. Blir nog as bra, och roligt imorgon kväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0