SOMMARLOV!

Idag hade vi lite avslutning i skolan och fick våra betyg, dom va väl helt okej faktiskt! Fick bäst betyg i frisör ämnet, och de är ju lixom därför jag går där jag går :) Efter skolan gick jag matilda och eve på stan en sväng. shoppade för över 1000 kronor.. illa. Sen gick vi och käka spicy, mumma♥ Kommer sakna att inte träffa tjejerna varje dag i veckorna nu över sommaren! kommer bli konstigt ju. Självklart kommer vi ses ändå :) men blir ju lixom inte lika ofta..

Hjälpte till på mammas jobb efter skolan några timmar också, nu har jag precis duschat och om en stund kommer ante hit. Imorgon bitti ska vi iväg på våra småbröders skolavslutning (dom är lika gamla). Tänkte slänga upp några bilder på det jag köpte idag..


Gulligt sommarlinne


äälskar färgglada kläder!


Kan funka på en student fika t. ex


Finally! Shit vad jag har letat,
men nu är emil tröjan min ♥
400 spän gick den på, men det var det värt.
Perfekt till alla sköna sommarkvällar!

Köpte också en ny vit bh & värme skydd till håret!
Så allt som allt, ca 1200 har jag gjort av med idag..
Men det var faktiskt jäääääätte länge sen jag shoppade,
så det fick bli så helt enkelt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0