Peace and love 2011

Ärligt talat så har jag knappt tänkt tanken på att åka på p&l, jag skulle inte fixa och va där. Jag är en sån som tvättar händerna hela tiden, duschar varje dag, torkar av toastolen innan jag går på toa (även om jag är hemma), hatar att svettas, ogillar att sova i tält. Ni hör ju, peace är alltså ingenting för mig. Skulle inte fixa att gå på bajamaja en hel vecka, där ALLA går på toa, fattar ni hur mycket det måste stinka, och hur mycket skit och piss som samlas där varje dag?. Skulle heller inte kunna sova i tält en vecka, antingen är det för kallt, eller för varmt. Jag skulle heller inte fixa och va utan dusch (jag vet att man kan duscha där och betala) men det är ändå äckligt, eftersom det är massor av folk som använder duscharna. Plus att man måste ha med sig hur mycket som helst. Man har ju lixom ingenting där. Sen glömmer man nåt och det blir kaos.. :)

Det skulle säkert vara en kul grej och göra och man skulle träffa massa nya människor osv, men ärligt talat. Jag lägger inte över 2000 spän på något som jag vet att jag inte kommer trivas med. Då spar jag hellre dom till en utomlands resa eller nåt. Jag är inte direkt ett stort fan av de artister som ska dit heller. Visst finns det en del bra, men det är inte så att jag MÅSTE se dom, dom gör bra musik, great, det räcker att jag vet det. Skulle jag åka dit skulle jag behöva ta med egen toa, dusch, handfat, sovrum.. Och det funkar ju lixom inte?:)


Till er som ska dit & som klarar av allt det där.
Jag hoppas att ni får en super rolig vecka! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0