NÅGOT DU INTE VISSTE OM MIG DEL 4

Jag tänkte avsluta det här "något du inte visste om mig" grejen nu. Med att räkna upp några punkter om mig, utan att förklara.

1. Jag hatar att sova med fötterna utanför täcket.
2. Jag använder nässpray alldeles för mycket.
3. Jag har läst alla twilight böcker&sett alla filmer, och älskar dom
4. Jag tycker det är lite läskigt att åka båt när det är mörkt ute.
5. Jag blundar ungefär 95% av tiden när jag ser en skräckfilm.
6. Jag hjälper gärna till med saker hemma istället för att sitta vid datorn en hel dag.
7. Jag kan inte borsta tänderna om det sitter kvar mat i dom, även om de bara är en smula. 
8. Jag älskar att ha ketchup på varma mackor.
9. Jag har egentligen lockigt hår men plattar det oftast.
10. Jag önskar ofta att jag hade enormt med pengar så att jag kunde hjälpa folk som behöver det.

Sådär, får hoppas att de fanns nånting där som inte evelina redan visste.
Annars lär hon skälla på mig imorgon som hon gjorde efter förra
"något du inte visste om mig" inlägget.. haha puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0