Midsommar kransar

Åkte hem till ante igår när jag och mamma hade vart och handlat. Klippte tonys mor som verkade bli nöjd :) Sov kvar där också. Idag var det ju jobb igen för ante, han kom hem på frukost vid 9 men han kröp ner i sängen en stund igen istället, ♥ Sen fick jag sms av mamma kl 10 att dom behövde hjälp på jobbet igen för mikaela var hemma idag med. Så det var bara att pallra sig dit, som tur va fick jag skjuts ner av antes mamma. (det är inte långt, men det SPÖREGNADE verkligen). Så har varit där från ca halv 11 till 3 idag. Har gjort lite buketter, 2 huvudkransar och snittat lite blommor och sånt. Första gången jag gjorde huvudkransar, men det var kul när de väl gick bra :) Här kommer lite bilder på en av dom..






Done!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0