Midsommar imorgon

Blev sugna på glass efter maten så jag sara och anna tog BILEN till servus, status. Vill också ha körkort.. Tillslut satt alla och gäspade så dom åkte hem, haha. Har pratat med ante för en stund sen också, dom hade nog inte fått så mycket fisk lät de som. Inte magnus&mattias heller tror jag. Får väl se, en timme och 10 minuter kvar till invägningen.

Imorgon ska jag försöka sova en bra stund. Sen tänkte jag orka locka håret lite, midsommar och morfar fyller 65. Känns som man borde anstränga sig lite då :) Sen ska nog jag och mamma göra en tårta när hon slutar, och så kilar vi upp till mormor och dom vid halv 3 - 3 och käkar och sånt. På kvällen ska jag hem till ante också, blir grillning där. Får se om de bara blir vi eller fler :) blir nog bra iallafall. Sover kvar där också, och sen är de jobb som gäller på lördag. Så nu vet ni, nice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0