Laura 17 år!

Åkte till västerås vid 3, mötte upp lau och eve och så gick vi på stan en sväng! Käka på spicy också&lau fick sin present, en tavla med bilder på mig lau eve och matilda och så bjöd vi henne på mat. Det är så kul och ge laura nånting, för hon blir alltid så glad för minsta lilla! ♥.. Sen va lau tvungen att åka hem för hon skulle få mer gäster men jag och eve fortsatte på stan.. Ända till klockan 7 när affärerna stängde, haha. När vi kom in på vero moda typ 10 i 7 så sa hon som jobbade där : Ni får prova fort tjejer, FORT. Så vi skyndade in och provade de vi skulle prova och kom ut med ingenting. Är hemma nu och ska nog ta det lugnt ikväll, ska lägga mig och kolla på CSI som börjar kl 9. Sen ska jag nog somna i tid också. Första gången på hela veckan som jag sover hemma, och själv!

 
2 sköna sommar tröjor som jag köpte idag.
Typ 150 spän för båda, va ju rea överallt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0