Klippt

Imorse var vi ju som sagt på lillebrors skolavslutning, efter de åkte vi hem och käka och sådär. Sen åkte vi hem till antes moster för jag skulle klippa hans kusin Jessica, blev kvar där några timmar efter de sen kilade vi hem till Ante. Klippte hans äldre syster Anna som kom dit, blev nog bra de!:) klippte rätt mycket, uppklippt och längre fram än bak. Ska se om jag kan få henne att skicka en bild sen :) Sen vid halv 8 så kom de lite folk hem till Ante och vid halv 9 så började vi grilla. As gott blev de! Nu är jag hemma iallafall, blev fullt upp idag! Ante skulle ut och fiska så jag åkte hem :) Ska snart in i duschen sen ska jag nog försöka locka håret igen. Imorgon ska jag hem till Ante på dan och käka för hans bror tar studenten, sen tror jag vi skulle hem till sara också för hennes syster tar också studenten! &Frida kommer hem imorgon och blir hemma över sommaren också, så ska nog träffa henne på söndag :) great.


Kul att jag pratade precis när kortet togs.. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0