Jag lever, lovar

Nu får jag nog skäll av eve snart eftersom jag inte har uppdaterat sen igår kväll. Men igår så åkte jag iallafall hem till frida runt kl 6, vi gick till ica och handla lite sen mötte vi sara och gick hem till frida igen! Lagade as gott kött och potatisgratäng. Så de blev lite käk&snack :)  sen kilade jag hem vid halv 10 för att väcka ante, (som då hade sovit från ca kl 4 - halv 10???). Det var typ 100 grader i mitt rum och han låg där och sov i tjocktröja?, och när jag sa åt honom att vakna så sa han"men nej, du ska ju ändå iväg snart.." då hade jag redan vart borta typ 4 timmar haha. När han hade vaknat till lite och käkat så åkte vi till servus och hyrde film och köpte chips och dricka, vi åt inte ens halva chips påsen och drickan öppnade vi inte ens.. Bra onödigt ju, men det hör ju lixom till när man hyr film?

Imorse då, kilade iväg till jobbet vid halv 12. Jobbade med frida hela dagen och de va full rulle en del gånger. Blev lite fel som vi fick fixa till MEN - det är sånt som händer! Slutade ca 7 eftersom vi stängde och så. Sen gick jag&mamma upp till mormor och hälsade på dom en stund nu på kvällen! Kollade även på sista gossip girl avsnittet för säsongen.. Buuuu.. Ikväll blir det hemma kväll. Så, mina planer: dusch, tv, datan. Puss,heeeeeeeeeejs




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0