Home

Hör att åskan är påväg så jag får väl snart lov att dra ut internet. Men nu är jag hemma från ante iallafall! Han åkte ju till jobbet igen imorse vid 7 & jag somnade om, och vaknade kl 12, när han kom hem på lunch.. haha, mötet igår gick bra, snackade lite om grejer som vi gör "fel" på jobbet osv. Tog inte så lång tid, sen blev de mys vid ante resten av kvällen,tog en promenad också. &så såg vi 2 stycken som gick på andra sidan "sjön" eller va man ska säga där vid slussarna, tyckte det såg ut som antes kusin jessica och hennes pojkvän fredrik&det var det. Så de lät ungefär såhär: VA GÖR NI? VI ÄR UTE OCH GÅR! OKEJ, VI OCKSÅ! HEJDÅ!

Nu ska jag kila in i duschen sen ska jag hjälpa mamma med strykningen. puss!


tjockis♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0