Helt slut i skallen

Har jobbat från 12 till 7 idag så är helt slut i skallen nu. Fullt ös .. Ante ringde nyss och sa att crossen hade fastnat mitt ute i skogen och dom skulle inte få upp den utan en fyrhjuling, just därför ska man inte köpa någon cross :) köp en cykel istället. Den fastnar ingenstanns. 

Igår då, blev en mysig dag vid mormor&morfar. Käk och tårta och morfars födelsedag! Vi hade satt i såna där som man tänder på i tårtan, och när vi skulle tända dom så börja de smälla och pipa så jag trodde fan den skulle explodera. Tog inte ens 5 sekunder så hade jag sprungit ut och mamma stog kvar där inne med tårtan och "raketerna" i händerna och kom inte ut ur dörren fördå skulle gardinen börja brinna. hahaha, tillslut så fick vi ut den iallafall men då hade redan raketerna brunnit slut. Blev mycket skratt och snack, mysigt va de iallafall. Vid halv 6 kila jag hem till ante, grilla och sådär och så kom filip dit och va med oss också :) kila hem till hans moster nån timme senare sen gick vi hem till mig vid halv 1 kanske. Om de va så kul och veta vet jag inte men nu vet ni iallafall. puss


Påväg hem till mormor&morfar igår..

Kommentarer
Postat av: matildaa

finaste sanne! :-)<3

2011-06-25 @ 21:24:16
URL: http://mmatildabolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0