Flagnar..

Min panna är helt prickig, flagnar uppe vid hårfästet och måste smörja in mig med ansiktskräm hela tiden.. Hm, smörj in er från början, ett tips bara.

Ante är ute och sliter på jobbet i värmen (HEHE). När han kom hem på lunch imorse så gick jag upp och åt frukost, skönt de. Stannade kvar där någon timme efter att han kilat tillbaka till jobbet och hjälpte mimmi och sätta i lite löshår, ska nog gå special utbildning på löshår när jag har gått ut skolan! Det verkar sjukt kul men tyvärr så får vi inte lära oss det i skolan, tror jag? ..

Gick ner till mamma vid 2 och hjälpte och bära in alla blommor och så tog ja skjuts hem med henne, höll ju på och dö i värmen. Har legat ute typ 10 minuter nu.. haha, de går verkligen inte att sola om man inte är vid eskiln.. Där har man lixom inget val för det finns ingen skugga förutom inne i kiosken. När man är hemma så går man ju in direkt det blir för varmt.. Ska läsa sofis mode nu sen ska ja kanske ta en dusch, eller lägga mig i solen ett tag till.. Får se , ha de braaa


greklaand ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0