Dålig uppdatering..

.. jag vet! Igår kväll vid 10 åkte jag och lillebror och mötte ante, då hade dom äntligen fått loss crossen ur leran.. haha. Kikade på lite filmer och så! Vi var så sjukt övertrötta båda två när vi gick och la oss, så vi låg och skrattade hur mycket som helst åt saker som inte ens va kul egentligen, sen när jag råkade trycka in fingret i antes öga började vi skratta ännu mer, fattar ni hur trötta vi va då lixom? hahaa.

   

Imorse åkte jag, ante, mamma och antes mamma mimmi till västerås, lite spontant sådär. Har nyss kommit hem faktiskt så det blev en hel dag där :) Och när vi kommer in på maxi och ska käka så ser jag matilda längst fram i kön, fan va världen är liten egentligen :) just samtidigt, på maxi, och ingen av oss bor i västerås, haha. Kul och träffa henne iallafall ♥ har fan inte gjort de sen skolan sluta... illa, väldigt illa. Men den 8:e, dåååå ni ♥

Nu ska jag torka håret sen ska jag kila hem till ante och grilla lite, blev ju en fin kväll nu :) Mimmi ska följa med mig upp och hämta skatte papper imorgon också, har glömt och lämna in de så jag betalar tydligen skatt i onödan nu. hehe.. Aja, hörs imorgon vettja,puss!


Kommentarer
Postat av: eeveliiiina

hon talar iallafall om att hon kommer....din lilla skit! <3

2011-06-26 @ 19:39:25
Postat av: maaatilda!

ahah, liten värld! kul och se dig snygging! ;-)

2011-06-26 @ 21:17:32
URL: http://mmatildabolander.blogg.se/
Postat av: SANNE

meeeen vi bestämde ju oss på morgoneeeen, tänkte inte på att säga nåt då:**

2011-06-27 @ 18:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0