16 juni

Hemma och ska snart iväg och käka med papi, sen ska vi kila hem till farmor och farfar och hälsa på! Annars då? vädret är lika dåligt som vanligt. suger. MEN, min underbara vän evelina har kommit på en super bra plan för nästa månad! blir nog skit kul. Så lite glad är jag även fast vädret är som det är. :) Såg även att Matilda och hennes vän har bokat en spontan tripp till turkiet nästa månad, skulle ju faktiskt INTE sitta fel! Laura fyller även år imorgon så jag ska in till västerås och fira henne lite! :) Lite update om mina vänner från västerås&arboga bara, nice. Uppdaterar mer när jag kommer hem igen, puss


Matilda&jag ♥

Kommentarer
Postat av: maaatilda

wiiihii! blir du inte lite avis nú sannis?! PUSSS :*

2011-06-16 @ 13:23:30
URL: http://mmatildabolander.blogg.se/
Postat av: SANNE

varför skulle jag bli det? :o ;) hahaaa pusss

2011-06-16 @ 14:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0