Tjej mys



Igår spenderade jag kvällen med sara frida och emmy :) Lagade mat&snackade sen såg vi på Johan falk, dom filmerna är ju faktiskt as bra! Kilade hem till ante vid 12 och då hade han gjort varma mackor i ugnen till mig,gulle. &När jag kom sa mimmi: Dina ketchup mackor är klara. &hennes kompis sa: äter du ketchup på macka? hahaha, det är ju as gott, har ni inte provat de lär ni ju prova :) Men de ska vara på varm macka, med ost och skinka och lite kryddor. Hur gott som helst!

Idag har jag jobbat igen, tog mig 4 timmar att inventera klart ena avdelningen, så nu är en del av affären klar :) Pappa kom och hämtade mig när jag slutade, fick en parfym av honom som luktade as gott :) ♥ hälsade på farmor och farfar och sådär :) nu är ja hemma iallafall, ska ta en dusch och så ska ja nog klippa mamma. Får se om ja kilar iväg till eskiln ikväll en sväng, va tydligen nån som skulle spela, men jag har inte en aning om vem killen är. Vi får väl se :) Fick reda på igår att ante ska iväg och jobba i enköping 2 veckor och  kanske bo där under tiden, får bara hoppas att han kommer hem på helgerna.. ♥

Pafymen : Beyonce - Heat




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0