Städastäda..

Blev inge eskiln idag! Alldeles för mycket moln tycker jag. Ska istället rensa garderoben, städa mitt rum och bädda nytt i sängen. Blir as bra det! Såg att någon hade tagit illa upp i det förra inlägget men du som skrev hade uppfattat mig fel, jag har svarat på kommentaren så du förstår bättre :)

Det handlar inte om att man aldrig får gå utan smink, så uppfattade du det. Jag menar bara att om man alltid har sminkat sig förut (nu tar jag smink som exempel för att du skrev om det) och sen slutar man sminka sig helt vart man än går bara för att man har pojkvän. Då har man ju lixom aldrig sminkat sig för sin egen skull innan? då har man ju sminkat sig för någon annans skull.. Och du sa att det finns folk som ser bra ut utan smink, det var inte det jag pratade om, man kan se bra ut utan smink, JA, självklart! Men då hade man väl inte behövt sminka sig innan heller? Om man tycker att man ser bra ut utan smink? Jag tycker själv att man ser piggare och fräshare ut MED smink, därför sminkar jag mig, för att inte se trött och sliten ut. Aja, alla har olika åsikter om saker och ting, så är det ju självklart :) Vill bara inte att folk ska missförstå mig, det är inte själva grejen att gå utan smink,utan att man ändrar på det så fort man får pojkvän. Då har man ju som sagt aldrig sminkat sig för sin egen skull, vilket jag tycker att man ska. Jag skulle aldrig sminka mig för att någon annan tyckte att jag skulle det eller för att någon annan skulle tycka om mig mer t.ex. 


Ser ni inte hur trött jag ser ut utan?:)

Ha en fin dag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0