Olikheter mellan mig&min pojkvän..

Tänkte lista några olikheter mellan mig och min pojkvän. För att jag vill, det är valfritt att läsa :) Vi är rätt lika med många saker, men också väldigt olika med mycket..

  • Han är väldigt duktig på att slösa, jag är väldigt duktig på att spara.
  • Han vaknar knappt av klock-alarm på morgonen, jag går upp på första signalen.
  • Jag måste alltid planera och skriva upp allt jag ska göra och vilken dag jag ska göra det, han tar allt som det kommer.
  • Han tycker det är viktigare att lägga pengar på en cross medan jag tycker att det är ett självklart val att istället åka utomlands.
  • Han älskar dr pepper, jag spyr av bara lukten.
  • En solig dag är han helst ute och fiskar medan jag hellre steker på stranden hela dagen.
  • Skulle det komma en fotboll flygandes så skulle han satsa på att nicka medan jag skulle ducka och springa.

osv..

haha, det är kul och tänka efter och komma på saker som faktiskt är olika mellan 2 personer. Finns fler saker än de jag skrev här ovanför säkert, men där är några. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0