Ny mobiiiiil

Tjuuhuuuu, ska snart gå och lägga mig tror jag faktiskt! Nu på kvällen har jag suttit och pillat med mobilen och försökt lära mig det mesta, har även hunnit med att träffa sara frida och sofi en sväng, blev lite promenad och spel osv :) väldigt kul för er att veta.

&Nu är de ju faktiskt såhär att jag ska jobba torsdag, lördag, söndag, måndag, 12-6 varje dag. Jag hoppas så sjukt mycket att det regnar varenda dag.. Det är snart bara en månad kvar på sommarlovet och jag har suttit ute och solat kanske.. 5 gånger. PÅ HELA SOMMAREN. Fattar ni? Det har varit sol varje gång jag har jobbat och regnat och varit molnigt varje gång jag är ledig, och då är jag ändå ledig ganska ofta! Svensk sommar kiss my ass. Har till och med gett upp mitt försök att bli brun i sommar, får helt enkelt gå runt vit året om. Det enda som funkar är att åka utomlands, tänk va skönt om sverige låg typ nere vid italien eller nåt. Skulle va skönt om man  kunde binda fast sverige i en båt och dra ner det ända dit.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0