Mitt hjärta

Blev så glad och träffa honom igår :) även om han inte varit borta så länge som han egentligen skulle, vilket var tur.. Vaknade fan tidigt idag, men låg kvar i sängen och mös till 1 typ, sen kila vi ner på ica och köpte as goda mackor! Nu är jag hemma och om en stund ska jag mamma och mattias iväg till mammas kusin på lite fika. Hämtar upp ante efter de så ska vi grilla och sånt ikväll (ja, jag vet att det ösregnar men det finns ju faktiskt markiser och tak). Måste ju passa på och sno honom lite nu när han är hemma, imorgon jobbar jag igen och sen jobbar han hela nästa vecka och jag jobbar hela nästa helg, sååå. Hade braaa


Kolla himlen!! (igår kväll)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0