Matilda och eveeee

imorgon kommer matilda och evelina hit och hälsar pååå! Blir as bra de,vet bara inte vad vi ska hitta på och göra här i våran stad.. haha. Utan bra väder finns det ju lixom inte så mycket man kan göra. Men ja, vi får väl hitta på nåt :) ska bli roligt och träffa dom igen iallafall, och så blir de väl kanske lite kul och visa dom hur jag bor:* kollade precis runt på mitt rum och ser att de ser ut som en svinstia, haha. Antar att ni får leva med det tjejer. Ska snart se på johan falk, tror jag sover hemma idag. Får väl ta och damma av lite imorgon bitti, uppdaterar later! puss


antes mormor&morfars söta hund!

Btw alla bilder jag la upp i förra inlägget är tagna med min nya mobil. Så kameran funkar ju rätt bra!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0