Käk på kapellbacken!

Kan ju börja med att säga att jag har jobbat hela dagen,det var ungefär 27 grader idag. Vi höll på och svettas ihjäl allihopa.. Efter jobbet så gick jag direkt till kapellbacken (ett mat ställe) och mötte upp sara&frida där för vi skulle käka lite :) blev kvar där nåra timmar, blev massa snack, gott käk och god efterrätt.. haha♥ Nu ska jag försöka sova, ska jobba imorgon också, sen kilar jag hem till min ante efter jobbet och sover där, sen kilar jag och jobbar igen på måndag.. Så det blir ingen uppdatering fören kanske, måndag kväll eller nåt. Förövrigt så ska ante iväg typ en vecka till en kompis sommarstuga långt bort, helt oväntat för mig så det känns inte alls kul. Men vad gör man. Får försöka glömma de tills dagen kommer helt enkelt. Sov gott!


Seven days without love makes one weak.

Hoppas att det är fler än jag som förstår den. godnatt!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Sanne jag förstår! Ska bli jobbigt för mig också :(<3

2011-07-24 @ 22:22:49
Postat av: SANNE

tack! ja.. <3

2011-07-25 @ 18:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0