"jag älskar er" kiss my ass

Börjar bli trött på bloggare som hela tiden skriver "Jag älskar er" till sina läsare. Dom har ingen aning om vilka personerna som läser deras bloggar är, dom vet bara att dom säger bra eller dåliga saker om bloggarna. Man kan bli glad av att nån skriver nåt snällt i bloggen, men man "älskar" ju inte sina läsare för att dom säger snälla saker. Skriv ingenting alls istället, och om ni ska utomlands, skriv inte " Om planet kraschar så älskar jag mina nära och kära - och självklart er läsare!" Jajo, personer som läser min blogg va ju de sista ja skulle tänka på om ja satt i ett plan som höll på och krascha. Man kan tycka om sina läsare, självklart. Men skärp er. puss :)

Kommentarer
Postat av: Just de'

Precis vad vi just pratat om ! Bloggare är lite väl 'amerikanskt ytliga'! Dom enda man verkligen älskar, är sina nära o kära, de andra gillar man !:)

2011-07-22 @ 22:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0