H&M

RYCK UPP ER. Det enda jag hittade i hm:s höstkatalog var bruna,beiga,svarta och gråa kläder. Vem fan vill gå runt och va så tråkig? Jaja det är höst men kom igen! Lite färgglad kan man väl vara även om det är höst? Det är lixom redan den "mörkare delen av året", pigga upp den med lite färg istället då! Jag vill inte ha en svart mössa, jag vill inte ha en grå vanlig tråkig kofta, jag vill inte ha beiga pumps och jag vill verkligen inte ha en bajsbrun sjal (!!!). Hittade typ en tröja som va lite min stil, hm brukade vara en favorit butik. Men när man tänker efter så har ju både bikbok, new yorker, monki, gina, cubus osv mycket roligare kläder än hm.

Bara när man klickar in på hm.se ser man dom här kläderna:


Tråkigt,  TRÅÅÅÅKIIIIIIGT!


Här är tillexempel ett linne från new yorker.
Färgglatt, roligt, annorlunda, avslappnat, skönt!
(Även om det ser bättre ut i verkligheten.)

Självklart är alla olika även när det gäller kläder!
Men jag har hellre på mig det färgglada linnet än kläderna ovanför :) Jag har hellre på mig kläder med lite annorlunda färger och former än en svart polotröja tillexempel.. HM är nog ingenting för mig längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0