Det har nog slagit slint i mitt huvud idag

Nu har jag rensat ut en till ica påse med kläder! Förstår inte vad det är med mig, jag tar upp ett plagg, kollar på det, tycker att det ser okej ut, men tänker att jag har ju faktiskt inte använt det sen förra året, så vad skulle få mig att vilja använda det i år?.. Sen kastar jag iväg det, bara sådär. Jag har väldigt svårt att kasta kläder annars, men idag rök det en hel del på bara en halvtimme.. Haha, så nu har jag lite mer plats i garderoben. Brukar även hata att städa mitt rum, jag plockar undan grejer överallt förutom på mitt eget rum. Där känns det som att det kvittar, det är bara jobbigt och flytta på alla saker för att man ska damma, och tillslut är det så mycket damm så man nyser när man går in i rummet (okej inte riktigt så illa). Men idag var det nästa kul att städa MITT rum? Jag tror att jag har nåt fel, kanske har ätit nåt konstigt..  Har till och med strykit massa kläder och örngott utan att ens tänkt "gud va tråkigt det här är".

Om en stund åker vi till norberg och käkar och sådär, sen åker ja direkt till ante efter det :):) glaaaad. pusspusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0