Bilder från igårkväll!


Matilda, grillmaster numero uno ♥


eves fina hv tårta, vi på hv är ju så bra lixom:*







det är ju så kul att man kan va seriös på nån bild..


skönaste cissi






Väääldigt trevlig dag med matilda och eve igår och väldigt trevlig kväll med ett gäng från klassen, vi var typ 13 stycken, &hela klassen är egentligen 30.. haha, men de va skit kul och ses igen :) Har nog aldrig skrattat så mycket som jag gjorde när jag matilda&eve cyklade från eve in till stan. hahaha, så sjukt glad att jag har träffat dom, världens bästa ni ♥ Laura fattades dock men vi får göra om det här när hon kommer hem från italien! Tack för kvällen alla som var med!

Idag ska vi till antes pappa så jag skriver igen imorgon, puss :)

Kommentarer
Postat av: Evvvvs

hahahhaha jag döööööör....love you, du är bäst lillan!!! <3 <3

2011-07-09 @ 17:00:10
Postat av: SANNE

hahaha :) älskar diiig!!!

2011-07-11 @ 15:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0