45 års fest i lördags

Den va mysig :) Käka smörgåstårta och hade femkamp, fikade och hade musiktävling, lyssnade på antes farbror när han sjöng och sov kvar i larsbo. I stora drag.. haha, femkampen vann mitt lag faktiskt! ante och tjabo ställde sig så att dom skulle komma i lag, och så kom jag och ronja i lag (dom delade in oss i 2 lag, vi alla som va där). Ante och tjabo va bomb säkra på att deras lag skulle vinna. Vilka tror ni vann då? inte dom iallafall :) hihi.

Man skulle först springa med en boll runt en stolpe och tillbaka en och en tills hela laget hade gjort det varsinn gång, och så gjorde andra laget likadant på andra sidan så de blev tävling. Sen skulle man springa med typ en tratt för ansiktet eller så man bara såg ett litet hål och sparka bollen samma väg, vet ni hur svårt det va eller? tappade bort bollen hela tiden haha. Sen skulle man springa med en galge mellan benen och till sist med ett ägg på en sked. Skit samma de ja ville säga var att vårat lag vann haha :)

Hade tyvärr inte med min kamera.. Jag&ante sov kvar där och  så blev vi kvar hela söndagen också, åkte hem till ante senare och bakade en god kaka, hallonpannacotta heter det. As gott!!



Sov kvar där också, var meningen att han skulle åkt till enköping idag och jobbat och kommit hem på torsdag, men nu ska dom åka imorgon och sova kvar där till nästa tisdag istället.. 7 nätter och 8 dagar alltså. Inte kul alls, känner mig inte glad nånstanns just nu. Har inte varit ifrån honom så länge sen förra sommaren när jag var på malta 3 veckor och nej det finns ingenting bra med att vara ifrån varandra om det så bara är en vecka, nämn en grej lixom. Nä, finns ingen..♥ Jag mår bäst tillsammans med honom därför hittar jag ingen anledning i världen som gör att de kan vara bra att han åker bort en vecka,även om jag vet att mååååånga tycker att man är as fjantig när man säger så.

Jätte långt inlägg, antingen läser ni, eller så gör ni det inte. Orkar inte med massa kommentarer som "du skriver för långa inlägg, ingen läser det". Jag läser det, jag reflekterar över mina dagar, händer det mycket så blir det mycket skrivet :) puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0