SÖNDAG

Hej på er :) sitter och försöker lära mig något i natur boken, tror inte nånting mer fastnar i mitt huvud nu men lär väl kolla igenom allt en gång till ikväll och imorgon.

Hade en super mysig kväll igår! började med käk på picasso med ante, robin, sofhia, linnea, matte, alfons och jocke. Gick till ica och handlade lite gottis innan vi kilade hem till ante. Super mysig kväll, skrattade sjukt en del gånger. Haha , spelade med andra ord och då blir det lite fel ibland med förklaringar.. haha, och så körde linnea och några av killarna "chip". Tänk er en gammal tant/gubbe som precis har tagit ur löständerna, så såg dom ut allihoppa. Kikade lite film osv också :) &vid 2 hade alla gått hem.

Imorse käka vi varma mackor och oboy och kollade på repris av julkalendern på datorn. mys :) sen gick vi ner och skottade där ante jobbar. Snäll flickvän som hjälper till ;) åkte hem efter de och nu har jag duschat, pluggat och käkat. om en stund kommer ante hit och så ska vi göra knäck och sådär.



Kom på att jag inte hinner göra nånting mer i veckan innan jul, har blivit lite kaos på min praktikplats. Den anställda har blivit jätte sjuk och kan inte jobba på ett tag verkar de som. Så jag ska dit efter skolan på tisdag och onsdag tills kl 6 och hjälpa mimmi så att hon hinner. Maddes kunder blir ju lixom extra, men jag tror att dom hade jobbat idag och fixat lite! sen hjälper jag till både på salongen och hos mamma torsdag och fredag till kl 6 eller senare. Så det hinns inte med så mycket mer innan julafton för mig, tur att jag har shoppat klänning och julklappar klart ;) haha.

nu blev det alldeles för långt det här inlägget. ha en bra söndag! puss







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0