Sista dagen på 2011

Har hunnit med en del i år, även fast det nog har varit det sämsta året på länge över lag. haha! i sommar gjorde jag i princip ingenting, dåligt väder var de också dom dagarna jag inte jobbade och jag har inte varit utomlands heller, jag kan inte riktigt komma på nåt som gjorde det här året bättre än något annat så jag hoppas på ett bättre år nästa år ;) men några saker jag hunnit med i år :

- Hälsade på vid frida uppe i åre
- Klassfest hos eve
- Jag var på liseberg
- Jag gjorde nagelförlängning
- Jag gick en modevisning på skolan
- Jag har lärt mig att färga hår
- Jag köpte en ny mobil
- Jag köpte min onepiece ♥
- Jag klippte av mig håret och färgade ljust
- Jag övningskörde
- Jag började praktisera på en salong
- Fick sommar jobb på hembygdsgården
- Jag såg en eldslukare på mimmis 40 års fest
- Jag åkte till stockholm för att träffa maria montazami men misslyckades
- Jag åkte till sälen med ante
- &Jag förlovade mig

har såklart gjort mer saker men där va litegrann ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0