Ledig fredag

Ni anar inte hur skönt det var att sova imorse! är ledig idag, och  efter att ante åkte till skolan halv 9 så somnade jag om och sov i FEM timmar till! sjukt ju, haha men herregud va behövligt det va! har kikat på julkalendern och fixat med naturen lite. Ska plugga på den lite nu och ikväll kilar vi hem till jessica för filmmys :) blev så sjukt sugen på morrötter och dipp så ska springa in på ica och köpa de tänkte jag.. kul info.

Igår i skolan hade vi eget hår, blev liiite kaos hahaha. Jag gjorde slingor på matilda och när vi skulle tvätta ur det så la vi in en inpackning med lite violett i för att det inte skulle bli några gula slingor. (violett neutraliserar guld). Våran lärare stog brevid när jag la i den och helt plötsligt va matildas hår rosa, så när miranda sa "tvätta ur det där, direkt!" blev matilda livrädd haha. herregud.. Det var faktiskt våran lärare som sa att vi skulle ha i inpackningen så det var inte mitt fel som tur va ;) haha. Men vi gnuggade med schampo och grejer så tillslut va de bara någon rosa slinga kvar i luggen. herregud va kul de va sen, både vi och miranda (läraren) skrattade åt det tillslut. och så läste miranda på baksidan av inpackningen och där stog de ANVÄND INTE FÖR ATT NEUTRALISERA GULHET I LJUSA HÅR. hahaaaaa

Ha en fin dag nu :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0