JULLOV

skrev ingenting igår märkte jag nu haha. Igår va jag iallafall i skolan först på julavslutning, blev fika och sen lunch på jensens med matilda eve patrizia ebba och laura! super mysigt ♥ åkte hem vid 1 och gick direkt till praktiken, va där nån timme bara sen behövdes det inte så mycket mer hjälp så jag kilade ner till mammas jobb en stund innan jag gick till ante. Där blev de pizzamys med hans familj sen slog vi in lite julklappar osv. snart julafton hörrni!!

Imorse fick jag sovmorgon, gick till mammas jobb vid 12 och käka pannkakor, sen gick jag till praktiken kl 1 och klippte lite och tvättade ur färg och sådär några timmar. Är hemma nu och ska iväg på stan om ett tag och handla massa till jul osv! sen åker jag till ante igen.. haha, ifall att vi inte ses på hela helgen sen så lär jag ju passa på,men jag hoppas att han kommer hem på julaftons kvällen ♥

ha en bra kväll, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0