Julklappar

Börjar med det jag fick på själva julafton!


haha sims äger ju ..


en bok som typ handlar om fagersta och nånting mer & hårfön med tratt :)


skyddsplast till mobilen, nagellack, örhängen och present kort!


jag&ante fick av mormor&morfar :)


rakapparat&liten vattenflaska (eftersom jag alltid äter frukost på tåget och bara fyller en halv stor)


sovkläder!

  
super mysig morgonrock och super god prafym!

Sådär, dom där sakerna fick jag på julafton, plus lite andra små saker som jag inte tog kort på och plus pengar :) fick ju också elvisp&skålar och lite sånt några dagar innan julafton :)&det som kommer under fick jag igår..


En t-shirt, mössa och nagellack av antes pappa&ann-louise :)


En super söt glas prydnad eller vad man ska säga & en locktång av min underbara pojkvän :)


:) hur gullig som helst.. ♥♥


&sist men inte minst fick jag 3 snygga ljusstakar och massor med doftljus av antes mamma&tony :)

jag är super nöjd med allt,så himla fina grejer och behövliga grejer! ♥ i veckan ska jag försöka hinna träffa pappa som har varit utomlands en vecka så ska han få presenter av mig och tvärt om :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0