JULAFTON

Jag är helt slut. gick upp 10 imorse, gick in och väckte mattias så öppnade vi några julklappar och sådär. Sen tog jag en dusch, torkade håret, plattade, sminkade, lockade ja ni vet allt sånt där jobbigt haha, sen fixade vi iordning massa grejer, sen kom morfar sigge&gittan vid 1 och gav oss presenter, sen kl 2 kom resten av släkten - mormor&morfar, gammelmormor, mona&bernt och håkan&johannes. Julmat slår det mesta faktiskt! hur gott som helst. Vid 3 blev de kalle, såklart! tradition. och efter det blev det paket öppning :)

Mormor kom nyss in på mitt rum precis när mattias visade mig en mobil i en tidning som såg ut att vara tvättad i skit. Så det lät typ såhär:
JAG: vad är det på telefonen? ser ju ut som bajs..
MORMOR: va? är det bajs på telefonen? får jag se!
(mattias visar)
MORMOR: oj, telefonen va nog det sista jag skulle bajsa på iallafall. har dom bajsat på några mer grejer?

haha. Visar presenter i ett annat inlägg. Jag hade iallafall köpt ett par roliga tofflor till mamma, haha. Hon spelar alltid angry birds på i paden så jag köpte ett par tofflor..


snygga ju. ha en mysig julaftons kväll nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0