FREDAG

katten ligger PÅ mig just nu så det är liiite svårt att skriva här..

Har precis kollat på topmodel och julkalendern (avsnitt som jag missat). Älskar julkalendern! haha, så himla mysig. kom hem vid 2 idag, lillebror va ju med till skolan och klippte sig! hihi, blev as bra de,ska se om jag kan få en bild på honom senare. Efter jag slutade så åkte jag eve matilda och mattias ner på stan och käka spicy och kika lite i affärer innan vi tog 1 tåget hem :)

igår efter skolan så gick jag till mammas jobb och skrev ut ett arbete, så kom ante dit och åkte med hem. Hjälpte honom lite med mattepapper och så gjorde jag mitt idrotts arbete klart osv. Kika på julkalendern gjorde vi också,och några jackass klipp, så kul ju.. haha. Såg nån film lite halvt innan vi somnade också! mys.

Ikväll är det idolfinal hörrni, även om de bara är jag som bryr mig, heheee. Måste plugga lite nu tyvärr, har ett no prov sista veckan innan jullovet och jag MÅSTE få vg+ eller mvg på det för att få mvg i slutbetyg. Så det är väl klart man satsar på det då? Har tydligen redan mvg klart i svenska A så det känns ju rätt bra!

Ska förresten fixa mina naglar lite nu. Har ju gelenaglar men dom har börjat växa ut så jag ska lacka på dom lite och slipa ner lite. får se om jag lyckas.. puss


Måste ju hissa opi:s nagelkollektion... röda långa glitter naglar på julafton..


hur ballt va inte det här? herregud, jag älskar ju färg..


eller det? alla är så grymt snygga. Passar bra till både jul, nyår och alla fester däremellan!
(finns fler färger som jag inte tog med)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0