3:e advent!

julafton närmar sig, ojooj. Såg att det va nån som blev lite irriterad över mitt inlägg igår, självklart visste jag att det skulle bli så ;) det blir det väl alltid om man skriver nåt som någon annan inte håller med om, men tänk va bra de är att vi är olika då! :) hihi.

Igår blev de käk&mys här hemma! ante kom hit och gjorde mig sällskap när resten av familjen va borta. Gjorde käk,kika på rush hour 2 och så såg vi sunes jul lite haha, så söt. Ante kilade nyss hem och jag ska fixa med no frågor .. jätte roligt va. Morfar sigge va här tidigare och jag klippte honom och vid halv 5 kommer mammas farbror så ska jag klippa honom med! :) hörs lite senare hörrni. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0