23:e December

Hej på eer, gick till praktiken och jobbade 2 timmar imorse och sen jobbade jag vid mamma till 3 ungefär. Ska börja städa mitt rum nu inför imorgon, sen måste jag byta nagellack, göra julgodis, plocka fram nån servis eller va de va och plocka lite i huset så de ser okej ut. Sen är de ju faktiskt uppesittar kväll.. haha klassiker. Ska kika på julkalendern också.

Har fått lite presenter redan, av ann&nisse fick jag en elvisp och 2 bak skålar, perfekt tills jag flyttar hemifrån! och av farmor&farfar fick jag pengar och fina bokstäver :) &på praktiken fick jag schampo&balsam för lockigt hår, grymt!


från praktiken!


från ann&nisse!


pengar + bokstäverna love av farmor&farfar! hihi. imorgon kommer mer och jag får GE. älskar att ge bort presenter :) ha de så bra och god jul om jag inte hinner skriva imorgon! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0