Vill börja skolan?

är det något fel på mig om jag säger så? hahaha. Saknar att gå upp halv 6 och ta cykeln till station halv 7 för att sen spendera en timmes tågresa med robin och matte, käka frukost på tåget, &vara alldeles för trött för att lyssna på vad killarna har att säga (okej, robin brukar vara lika trött som jag). För att sedan få åka till skolan och krama mina tjejer, träffa resten av klassen, ha frisörlektioner.. Ja, bara att få åka till västerås varje dag känns helt okej för mig, jag älskar västerås, speciellt spicy och vivaldi.. haha nejdå. 

Nu i höst ska vi ju komma igång med att lära oss färgning på frisörlektionerna, börja praktik, nya kurser (INGEN MER MATTE,LYCKLIG).

OCH, det ska bli så sjukt skönt att träffa laura igen! Hon har varit i italien HELA sommarlovet. Har alltså inte träffat henne på 2 månader snart. Helt sjukt ju! Matilda och eve har jag ju iallafall träffat några gånger i sommar, men de blir ju ändå inte samma sak som när man ses i skolan varje dag :) nej, skolan får gärna börja igen. Men efter en vecka ångrar jag nog att jag sa det. haha


älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0